sobota, 16 kwietnia 2022

Media o PITS





 Oczywiście ... chcielibyśmy większego zainteresowania ze strony mediów :) Nie jest wykluczone, że jeszcze kiedyś pojawimy się :) [na paskach] Dużo zależy od tego, kto pojawi się w Wapnie, co wydarzy się w Wapnie. Chwilowo największe zainteresowanie jest wtedy, gdy coś się wali, zapada w Wapnie:) Obecnie sami musimy dbać o informacje o turnieju. Cały czas mam w pamięci, gdy kilka lat temu zaproponowałem nakręcenie krótkiego materiału pewnemu przedstawicielowi telewizji regionalnej i w odpowiedzi otrzymałem stawkę, która wtedy była równa całemu funduszowi turniejowemu. W 2021 r. PITS odbył się zdalnie i była z tego transmisja i trochę było wyświetleń. W tym roku spróbujemy również poprowadzić transmisję na żywo (w Internecie). Chwilowo musimy sobie radzić sami. Teraz jeszcze przypomniało mi się, że przy I PITS byliśmy w radio :) Autentycznie zadzwonili do mnie z radia (na telefon stacjonarny w szkole) i chcieli, żebym opowiedział o turnieju. Miałem się nie przejmować, bo mieli to później zmontować, żeby było dobrze. Sam nie słyszałem tej audycji, ale dotarło do mnie, że rzeczywiście był materiał. No tak, ale wtedy startowaliśmy z wysokiego C. Ogłaszaliśmy wszędzie, że nagrodą w turnieju będzie komputer. Mało tego, rzeczywiście wśród nagród był komputer, tylko ... używany, ale był. Nie da się ukryć, że "pits" brzmi podobnie do "pic" (blaga, oszustwo). Jednak sama geneza akronimu PITS ma więcej wspólnego z PIT, czyli rozliczeniami podatkowymi, bo to właśnie w kwietniu mija czas rozliczania podatków. W tych czasach dopiero wchodziły PITy i w mediach cały czas wałkowane były PITy.
Różnie można oceniać sposoby na zdobycie popularności, ale PITS zawsze starał się wywiązywać z podjętych zobowiązań, a nie zawsze było łatwo. W jednej z pierwszych edycji przeszacowałem kwotę z wpisowego. To były czasy, gdy sędzia grał w turnieju (nie do pomyślenia obecnie). Nadchodzi koniec turnieju i ... sędzia też łapie się na premiowane miejsce. Sęk w tym, że wygrywa dokładnie kwotę, której brakowało. Zatem nie trzeba było pożyczać, dziura budżetowa została załatana. Zresztą sędzia w tym turnieju zwyczajowo nie otrzymuje honorarium, ba jest sponsorem. 
Zatem żarty z tymi zrzutami z pasków w stacjach telewizyjnych proszę potraktować jako żarty. Jednak o linkowanie, lajkowanie na FB bardzo proszę, bo wkrótce dzień promocji, gdy wpisowe zostanie obniżone o 50%, ale dla tych, którzy pomogą w promocji turnieju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyniki wapieńskiego XXIV PITS

 Wystartowało 86 a właściwie 85 zawodników. Dla porównania dzień wcześniej na turnieju w Żninie, razem w dwóch grupach zagrało 41 zawodników...